Dec. 31, 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 

Flera saker

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

 

Jag var för full för att minnas mina nyårslöften

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

 

Ja, lilla Arvid kom till världen.

 

4. Dog någon som stod dig nära?

 

Nej

 

5. Vilka länder besökte du?

 

England och Skåne

 

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

 

Lite mer kärlek, på riktigt.

 

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

 

20e februari

 

8. Vad var din största framgång 2009?

 

Blev självständig

 

9. Största misstaget?

 

Regrets' I've had a few, but then again.
too few to mention.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

 

Alla har väl varit sjuka.

 

11. Bästa köpet?

 

Massagebänken, no doubt.

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?

 

mat & sprit

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

 

En resa till Birmingham
Ett brev från Ellen
Therese lyckades ofta göra mig riktigt glad när jag behövde det som mest
Nästan alla barnen på min avdelning i förskolan
En hel del vackra kvällar med Alexander

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

 

Beyonce - Halo
Manson - Cake&sodomy
Otis Redding - Heard it through the grapevine

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 

ledsnare

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

 

Målat

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

 

Flörtat

 

18. Hur tillbringade du julen?

 

Med den närmsta familjen, hemma.

 

19. Blev du kär i år?

 

Nej

 

20. Hur många one night stands?

 

En, my very first faktiskt

 

21. Favoritprogram på TV?

 

HIMYM

 

23. Bästa boken du läste i år?

 

Blir nog på American Gods.

 

24. Största musikaliska upptäckten?

 

Soul

 

25. Något du önskade dig och fick?

 

Spikmatta!

 

26. Något du önskade dig men inte fick?

 

Det vanliga, kärlek med stort K.

 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

 

Alla de finaste människorna i mitt liv över och bjöd på whisky och presenter!

 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

 

Så fantastiskt mycket att jag inte vet vart jag ska börja.

 

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

 

Självömkande alkoholiserad pojke

 

31. Vad fick dig att må bra?

 

Therese, Alexander, Mattlo&Harry, Ellen, Liljana och Martin

 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

 

Det vanliga antar jag, Keira Knightley

 

33. Vem saknade du?

 

Zara

 

34. De bästa nya människorna du träffade?

 

Therese, Martin, Angelica, Morgan, Helena, Isabelle, Liljana, Elin, Kristin, Elnaz och Harry. Sen får man inte glömma de som jag framförallt lärde känna bättre; Daniel, Christopher, Ellen, Alexander, Andreas och Mattlo. Det är nog den sista listan som måste bli längre nästa år.

               


Kommentarer
Postat av: Angelica

Gott nytt på dig vännen! Jag är nere i Trosa för tillfället men har planer på att göra stan nån dag i veckan, tid/lust att ses något då?:)

2010-01-04 @ 02:22:58
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Elin

Sen när är Skåne ett land, Patrick? :D

2010-04-12 @ 10:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0