Nyp mig då och då

Den psykiska (herregud vad jag hatar det ordet) påfrestningen börjar märkas mer och mer på utsidan. Jag blir aldrig frisk, mina ögon brinner och min hjärna spränger. Jag skulle aldrig skylla dom här problemen (som mycket väl kan komma från min oförmåga att underhålla min kropp med mat, sömn och allt annat som behövs för att leva) på känslor, om det inte var för allt jag håller in. Står på gränsen till sammanbrott flera gånger om dagen utan att veta varför. Säger att jag mår bra innan jag känner efter (för att jag inte vill känna efter).



Det är underligt, vet inte hur jag skulle överleva utan dom, hur jag skulle andas eller hur mitt blod skulle fortsätta pumpa. Jag känner hur jag förlorar en liten liten bit av migsjälv varje dag, men om jag gömmer den lilla delen dom älskar i deras hjärtan, kanske jag kan, när jag förlorar migsjälv, hitta den lilla del dom älskade igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-20 @ 23:19:10
Postat av: Mattlo

Ses snart?

2009-03-20 @ 23:19:27
Postat av: Angelica

Ibland är livet tungt och det är lätt att tappa bort sig själv för en stund, tillåt dig själv att verkligen känna efter hur du mår och våga möta dom känslor som kommer upp! Man måste inte må bra jämt. Säg till om det finns något jag kan göra för dig! KRAMAR

2009-03-21 @ 15:57:33
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina fina du. du är värdefull.

2009-03-21 @ 16:25:24
Postat av: Din Zara

Du behöver bara säga "kom" så kommer jag.

Du är det käraste jag har, du är drömmen om en lycklig framtid. Går du sönder har jag inget kvar. Söta du, du är fantastisk, du kommer klara det. Allt kommer att bli bra.

2009-03-23 @ 20:12:23
URL: http://zaraimoskva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0