Alex

Finns flera personer jag vill tacka, som räddat mig, Mattlo, Harry, Therese, Emil, Liljana, Tajana, Freja och Jaana...

De sista dagarna kom en person att betyda väldigt mycket för mig. Alexander Bergström dök upp, en person som allt mer börjat bli en god vän till mig. I helgen festade vi och förutom att vara stabil vän är han även en sjutusan till fotograf:


Jag, Linde och Alexander gjorde
Stockholms gator farliga.

               

Mer av Alex bilder kan ni hitta på http://www.alexanderbergstrom.com/

Kommentarer
Postat av: ELNAZ

och när fan ska vi fika?!

2009-05-28 @ 02:19:25
Postat av: Liljana

Även fast det blev som det blev vill jag säga tack,

det var kul att lära känna dig.

2009-05-28 @ 18:25:25
Postat av: Anonym

Haha, sköna bilder :p

2009-05-28 @ 21:24:34
Postat av: Angelica

Ojdå glömde visst namn, vill ju inte du ska tro att jag smyger omkring här och kommenterar anonymt :)

2009-05-28 @ 21:28:13
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0